Karantugce Kızlar bebeğim 9 aylık gelişiminde hiç bir gerilik yok hatta önden gidiyor şükür sadece babıldamıyor baba dede sesleri çıkarmıyor sadece anne diyor sizce bir sorun var mıdır sizinkiler ne zaman söyledi
Ysgl26 Karantugce babıldamak deyimini ilk defa duydum çok hoş 🙃 benim oğlum 3 buçuk aylık daha agu aşamasındayız ama yeğenim 14 aylık daha yeni baba anne demeye başladı ilk dede demişti tam bir yaşındaç acele etmeyin daha erken bence
leopar Karantugce normal tabi yavaş yavaş başlayacak merak etme her çocuk bir değil iki çocuğum bile çok farklıydı
Slm1122 Karantugce bende çok kafaya takmıştım benimki şuan 14 aylık tam 10 aylık olana kadar çıt çıkarmadı 10 aylıkken aynı gün baba de de mama dedi tabi şuan unuttu bazen siyor ama henüz bilinçli değil 😂bi günde diyorlar canım takma hiç
Zlm Karantugce benim kızımda babildamadi ben hiç duymadım ağzından bababab dedede diye sesler ama bı sorun yok gayet güzel konuşuyo
Karantugce Ysgl26 evet tıpta babıldama deniyor 😌 bende korktum 1 yaşına kadar söylemesi gerekiyormuş sanırım sadece anne diyor
Karantugce leopar teşekkür ederim rahatlarım biraz ne zaman emeklemeye başladılar peki benimki emeklemeyecek sanki hep ayağa kalkmak istiyor direk kalkacak gibi
leopar Karantugce ne güzel inşallah öyle olur ya daha güzel büyüğü 9 ayda emekledi 12 ayda yürüdü ama küçüğü 5,6 gibi emekledi 10 ayda yürüdü 🙏🏻
Slm1122 Karantugce rica ederim canım takma diyorum ama işte analık şimdi babıldama sonra emekleme sonra yürüme sonrada konuşma hepsini takıyoruz 🤣 düne kadar emeklemiyor yürümüyor diye kaç post açtım ELHAMDULİLLAH hepsini sırayla yapıyorlar canları istedimi içini ferah tut🌸
Birdunyabircennetannesi Karantugce 15 aylık ne anne ne baba ne dede diyor takılma canım daha çok küçük
Slm1122 Karantugce aynıyız aynıyız daha düne kadar niye yürümüyor diyordum çocuk başladı yavaştan çok şükür şimdide bi ayağını yan basıyor onu taktım bide konuşmuyor 🤣 anaların bu telaşı ömür boyu sürecek bence