watermelonlove tercih sizin tabi. Benim kızım yaklaşık bir aydır sıralıyor. Bu sıra ellerini bırakarak 5-10sn desteksiz de duruyor. Yani tam henüz yürümüyor. Kışın bir yere gidileceksede arabada zaten. Yağmurda çamurda da ben zaten yürütmem daha. Belki avm gibi kapalı alanlar için bunun dışarı modelini de alabilirim bir tane. Bu kış için yeter diye düşünüyorum. Çok pahalı bana göre. İlk ayakkabı önemli diye üzerine düştüm. Numarasından bile emin değilim ilk kez aldım bakalım olmazsa mağazadan da değişim yapabiliyormuşuz. Deneye yanıla öğrenicez bizde