Mavi2020 aradığım post yaa. Bizimde sabah bişey yoktu öğleden sonra başladı hapşırma ve burun akıntısı. Burnunu iyice temizledim rahatlasın diye duşa da soktum. Ama yine de su gibi akıyor. Bizde 22 aylığız. Başladı yine hastalık sezonu vallahi billahi 🤦🏻♀️