alyaninannesi1 Kızım 1 yaşında bugün Beşiğini Kendi Odasına Koydum Çokmu Erken yoksa geç mi kaldım bilemiyorum ama sizler ayırdıysanız nezaman ayırdınız nasıl geçti zormu kolaymı ? Alışması