Kendı gögsunuzu kullanın meme reddı yapıyor sılıkon uc ben kullandım bebeğim 3ay emmdi sonra bırden memeyı bıraktı çok uzuldum sutumde bi gecede kesıldı sız sureklı emdırın emdırdıkce gögus ucu çıkıyo bebek ona alısınca gögsu hiç almıyo arkadasımda kullanmıs onunda meme reddı yaptı bebeği emmedi sonra kendı gögsunu ısrarla verdı bır buck yasında hala emıyo bebeği ama bnm oğlum bu yuzden mamayla buyudu mama da kotu bısey değil zorda kalınca napcaksın onuda verıyosn ama benı de uyaran olsaydı keske bnm gogus ucum hıç yoktu bebeğimınde emme reflexsı çok aZdı doktor önerdı dıye aldık ama böyle oldu sonra kımseye o tuzden öner mıyorum vazgecmeden emzırın