Tummytime Bebeğim 6 ayını yeni doldurdu. Ayağ kalkmaya calsııyor. Koltuğa,beşiğinin kenarlarına uzanıp keneini kaldırıyor tabi 5 sn falan durup düşüyor. 1 dk yalnız bırakamıyorum. Yürüteç düşünüyorum sizce sağlıklı mı?