Hanımlar iyi akşamlar az önce farkettim bir hafta önce 1,5 yaş aşısını yaptırdım bebeğimin bacağının bir tanesinde hafif şişlik ve morluk olmuştu aşı sonrası ama şimdi de sertlik farkettim içim hiç rahat değil neden olmuş olabilir hemşire mi düzgün vuramadı acaba başına gelen var mı 😔