ilkimdogaan sana istediğini yaptırana kadar ağlayacaktır büyük ihtimal. Bence sallama ya sen terbiye olacaksın ya da o. Benim kızımın da uyku sorunu vardı şükür 15 gündür düzene girdi yavaştan. Ama ben doğduğundan beri hiç sallamadım hep pışpışlayarak uyutmaya çalıştım. Emziğini verdim ağzına ya poposunu ya yatağını pışpışladım hep. Sana dirense de pes etme nasılsa alışacak bir süre sonra ama zor bir süreç allah kolaylık versin