Merhaba 26 aylık oğluma 1.30 ay önce tuvalet eğitimine başladım. Çok hevesliydi benimle birlikte lazımlığına çiş,kaka yapmak istiyordu. Bende hazır sanırım diyerek başladık eğitime. 2 hafta da tamamen öğrenmişti gece kendisi kalkıp anne çişim var diyordu. Sonra ufak bi burun akıntısı vs yaşadık ve başa sardık resmen kaka yine lazımlıga ama çişler sürekli altına yapıyordu. En son bez taktım 2 gün o da bende daha çok yıpranmayım diye ama dün gece anne bezi çıkar,rahatsız etti kilot giydir dedi ve hemen bezi çıkarıp kilot giydirdim. Bugün hep kilotluyduk ama kakası harici yine hep altına yaptı. Aslında herşeyin çok farkında oğlum sticker aldım geldim belki hevesler diye anlattım çişte vereceğim diye çok sevindi,anladım anne tamam söz dedi ama hala aynı. Aynı süreçleri yaşamış birileri var mı acaba? Nasıl ilerletmeliyim bu süreci?