Oğlum 13 aylık artık kesmek istiyorum akşam 20:00 20:30 gibi yatar yatarken mama yer sabah 05.30 06.00 gibide kalkar bu süreçte gece 00.00 02.00 gibi [bir] kez kalkar sabah da 05.30 da ağalyarak kalkar mama için olduğunu düşünmüyorum ama alışkanlık yapmış gibi çok uzun zamandır 05.30 dediği zaman kurulu alarm gibi kalkar çok nadir kucağımıza alıp pışpışlarsak uyur yoksa 05.30 da ayaktayız nasıl kesicem ne yapmam gerekiyor tecrübeli anneler?