Seenayyalcin Teemo07 Çok teşekkür ederim gerçekten kıyamıyorum hiç çok ağlıyor bende uyurken yapacağım
Teemo07 Seenayyalcin rica ederim, çok çok geçmiş olsun. Haklı valla bebiş, ben o zamanlar 8 9 yaşlarındaydım ben bile dayanamıyordum.
Tazesine Seenayyalcin evet 20 günlükken bebeğimin parmağında oldu soğanı haşla biraz soğusun ılık bir şekilde sar sabaha geçmiş olur