Serpilllll 4 buçuk ayligiz bu aya kadar atakların dibini yaşadık ancak hepsi geçiyor çok şükür evladım iyi ki var olmayan milyonlarca insan var bizler çok şanslıyız,dönme henüz gerçekleşmedi salya hat safada, oyuncaklar ağzında ve bağırıyor sürekli geçenlerde sesi kısılmış 😂 uyku düzenimiz en başından beri var çok şükür olmasa da çok takmazdim canı sağolsun,hapsuruyor bu ay başladı ve elleri sürekli gözünde evde.kopegimiz var sanırım biseylere alerjimiz var,6.ayda test yaptiricam,benimle çok güzel konuşuyor konuşmaya çalışıyor diş çıkarma evresindeyiz sanırım huzursuz olduğu zamanlar oluyor bu ara üç tane kızarıklığı var alt damağında bende erken çıkarmıştım sanırım genetik,ve en önemlisi de göğüs ucu koruyucu ile emziriyordum bu ay bıraktı cok şükür kendi mememi tuttu bu konuda hiç zorlamadim bizde böyle sevgiler 🤍