Arkadaşlar bebegim 1.5 aydir ek gıda alıyor. Anne sütü yok kalan süre mama. Ek gıda dışında. Günde 50 cc minimum demişti doktor ama mümkün değil içmiyor. Bir şey olacak diye korkuyorum ağzını şapırdatiyor geceleri sanirim susuyor. Nasil içerebilirim ek gida arası hep teklif ediyorum icmese tıkıyorum ağzına ama çoğunu puskurtiyor. We baby alıştırma bardağı aldim çok akıtıyor sevmedi