2018istanbul Merhaba çocuk gelişimi 4.sınıftayım kpss çalışmak istiyorum aranızda kpss okul öncesi alandan girecek olan var mı 🤗
expelliarmus 2018istanbul merhaba ben de 2. Sınıftayım üstten de ders alıyorum insallah 3 buçuk yılda bitecek gibi ☺️ umarım güzel puan alıp atanırsınız suan alımlar çok iyi
RN8586 2018istanbul merhaba formasyonunuz var mi acaba. Ben de bu sene acikogretim cocuk gelisimi yazmayı düşünüyorum da.
2018istanbul RN8586 malesef seneye alacam inşallah ama bu sene sınava hazırlanıp gireceğim 1 yıl geçerli son anda alım falan olursa işime yarar düşük ihtimal ama yaramazsa da kendimi denemiş olurum diyorum kısmet 🙈