Kızlar bakıcımızla anlaşamadık ve yollarımızı ayırmak zorunda kaldık. Bugün bir kreşle görüştük denedik . Ben sınıftan çıktığim an ağladi . Daha once 24 aylik bi cocuk gelmis alisamamis ve göndermişler . Birkac gün daha deneyelim dediler. Inanılmaz üzgünüm herkes cocuguma kotuluk yapiyormusum gibi konusuyor. Kreşten başka alternatifim yok alışamayacak diye çok endiseliyim . Kreş bu cocuk alismaz diyip gönderebilir mi sizce ? 24 aylikken krese veren anneler yardimci olur musunuz ?