Oglunasikbiranne08 Pdr Kalca USG cekilip, kalcada sorun olmadigina emin olmadan bu masaji onermiyor uzmanlar. Kalca cikigi falan varsa durumu kotulestirebilirmis cunku. Bunun disinda, ben surekli kucagimda gezdirmistim. Sadece emdikten sonra degil, arada da gazini cikartabilsin diye. Yeterince cikartamayinca aksama dogru birikiyor ve huysuzluk yapiyor cunku. 3. aydan sonra, sindirim sistemi olgunlasinca kendiliginden gececek bu sorun merak etmeyin. Tabi az da olsa daha uzun suren bebekler de var.