Arkadaşlar bağışıklığım çok düşük bu ara sürekli hasta gibiyim, emziren anneyim. Parol kullanıyorum ve yetmiyor doğal olarak. Decavit kullanıyorum. Demir ilacı ekstra almıyorum çünkü ciddi kabızlık yaşatıyor. Sorum şu bağışıklığınızı nasıl arttırıyorsunuz emzirme sürecinde. Bir ara arı sütü alacaktım. O da çocukların erken ergenliğe sebep oluyor diye vazgeçtim