Selamlar anneler
yegenım 7 yasında kan testlerıne gore ergenlıge gırmıs demıs dr u. Her ay vurulması gerekıyormus İğnesını bulamıyoruz kullananlar nereden buldunuz yardımcı olursanız sevınırım🙏🏻🙏🏻🌺 hır de muadılı varmıs o da yok pıyasada iğne ısmı yazmama gerek var mı sanırım sadece ıkı iğne var piyasada, tabı o da yok malesef