AnnaKarenina_ bende ilk o doktora muayene oldum ama beni başka doçent olan başka doktora yönlendirdi hatta burnunun ucunu desteklemeleri gerekiyor burun deliklerin çok dar nefes aldıkça yapışıyor dedi ama doçente gittiğimde bir şey gözükmüyor dedi nefes alamıyorum dediğimde nasıl alamıyorsun kemiğin falan gayet normal güzel yapılmış dedi yani hangi doktora nasıl güvenicez bilmiyorum biri başka diğeri başka konuşuyor 🤷🏼♀️