Semanur67 okuyan tüm yeni annelere sesleniyorum, yaşadıklarınızı özellikle emzirme ve koynunuzda uyutma konusunu , kucakta gezme konusunu lütfen bir alışkanlık olacak korkusuyla, endişe ederek bunalarsk değil de keyfini çıkararak kokusunu içinize çeke çeke o günlerin geçmesini bekleyin 🙂