4 ay ek gıda için erken.Eğer doktorunuz gerekli görmediyse 6. Ayda başlamak en sağlıklısı ☺️
Alerjiden şüphelendiğiniz gıdayı 2-3 hafta ara verip 3 gün kuralına göre tekrar denediğinizde alerji göstergeleri( kızarıklık, kabarıklık ve kakada mukus kan gibi ) şeyleri görürseniz vermeyin tekrar.
Bazı alerjiler 1 yaşında geçiyor ☺️