Hergün belirli saatlerde ağlıyorsa Kolik.
Ağlarken kızarıyor, susturulamayacak gibi oluyorsa, karnı sert ise gaz sancısıdır muhtemelen ☺️
Bebekler kakasını yapamadıklarında da ağlar.
Doktorunuzla iletişime geçerseniz probiyotik veya gaz damlası tavisiye edecektir.
Ben gaz damlası vicol , probiyotik olarakta kaledion kullandım.