Nasıl vakit geçiriyorsunuz ? Benim bebeğim karnı tok ve uyanıkken hep kucakta gezmez istiyor. Onu oynatayım, gezdireyim derken belimi sakatladım eğilmekte güçlük geçiyorum fena ağrıyor. Onun harici mamasını yiyip uyuyor. Siz nasıl zaman geçiriyorsunuz ?