Bebektsk1 https://ty.gl/dg6qmgockr link yukarıda. Ben schafer xxl kullanıyorum. Aşırı derecede memnunum. Temizliği, yoğurması, zemine yapışması, sesi her şeyiyle muazzam. Bütçeniz daha fazlasına yeterse kitchenaid alın. Ama derseniz orta halli olsun, yoğurma kabıda geniş olsun o zaman kesinlikle schafer.