Begum_eda123 yanı bencede ben Asla Krem bile vuramam ya korkudan asla birsey bile odaklanamiyorum oksurdugunde bile Oyizden Ben Riske atamam Yoksa ömür boyu vicdan azabı çekerim birsey olursa oyizden en iyisi doktora görünmek. Bende hastahane çok uzaktı Van’da yaşıyorum merkezimize çok uzaktı Gittik yanı. Ben gitmeseydim sabaha kadar uyumazdım Yanı Birsekilde giderdim ne olursa olsun birilerini araya koyar giderdim