Merhaba hanımlar sizden fikir almak istiyorum. İkizlerim 22 aylık sabah kahvaltısı hariç diğer öğünleri ben yediriyorum. Ama iştahları çok azaldı zar zor yediriyorum Tv açıpta yedirmek istemiyorum. Önlerine koyuyorum tabaklara kaşıkta verdim oyun yapıyolar arada yiyolar asla zorlamıyorum. Sizce bu şekilde devam etmeli miyim?