Bebeğim 11aylik üşümüş hapsiriyor gözleri ve burnu sürekli akiyo öksürüyor balgamida var ateşi hafif var pedifen veriyorum ama başka ne verebilirim ıhlamur zencefilli limon çayı verebilir miyim ne iyi gelir deneyimlerinize ihtiyacım var yardımcı olur musunuz?