Biraz pedagojik, çocuk gelişimi hakkında bilgisi olan da yazabilir olmasa bile bi fikri olan da yazabilir ama bu durum beni çok üzmeye başladı. Oğlum 9 aylık her ihtiyacını zamanında yerinde karşılarım. Okuduğum pedagoji kitaplarına göre yetiştirmeye çalıştım ona en başından çok iyi bir anne olduğumu düşünüyorum. Fakat daha 2-3 ay önce benim peşimi bırakmayan, herkesin içinde dahi gördüğü Zaman bana gelmek isteyen bebek gitti başka bi bebek geldi sanki. Asla kimseden kıskanmıyorum yanlış anlaşılmasın. Ablam geliyor biraz kalıyor, misafir geliyor babası geliyor beni unutuyor suratıma dahi bakmıyor. Mesela 1 haftadır ablam bizde kalıyor oğlum sanki beni unutmuş yani almaya çalıştığımda gelmiyor ablama ya da babasına gidiyor beni yok saymış🥺🥺 asla ihmal etmiyorum hiç etmedim. En fazla uff demişimdir oğluma. En uykusuz, aç zamanlarımda bile sesimi yükseltmedim . Hatamı bulmaya çalışıyorum hatam olsa düzelteceğim ama yok. Uykusu geldiğinde açıldığında geliyor ya da evde baş başkayken geliyor ama başkalarına sürekli mavi boncuk dağıtıyor asla kıskanmıyorum konu bu değil lakin beni yok sayması. Dışarda sabahtan akşama kadar da gelmesem beni aramaması beni çok üzüyor.. sanırım oğlum bana bağlı değil.. bilgisi olan yazabilir mi araştırdım bu konuyu ama bulamadım. Teşekkür ederim şimdiden ❣