Arkadaşlar Doğum yapali 2 ay oldu, sezeryan oldum. Kanamam bitmiyor. 40 kontrolüne gittiğimde doktorum 2 aya kadar normal sayılıyor devam ederse gel demişti. Son haftalarda açık renk lekelenme vardi. Dün gun boyu kanama gibi geldi şimdi azaldi. Var mi bu durumu yaşayan?