Hocam merhabalar 8 gün oldu doğum yapalı sağ göğsüm kitle var ucu yarık emzirmiyrim onu şişlik sertlik var sol göğsümde ucu Küçük sis ağrısı sertlik var bebeğim hiç bı şekilde emmiyor sut çıkmıyor koltuk altımda sertlik çıktı mama veryruz zaten ben sütümü nasıl keserim çok kötüyüm hocam