Minikimin Merhaba sevgili anneler meme ucu yaralanmalarına karşı neler yapıyorsunuz iki haftalık bir bebeğin var emzirirken çok zorlanıyorum şunu yaptım işe yaradı dediğiniz şeyler varsa lütfen bana söyleyin
sihirbakani Minikimin her emzirmeden sonra yada ara ara sütünü sür.doktorumda öyle demişti iyi geliyor
Norveckizi Minikimin lansinoh diyenler olmuş ve olacak Faydalar herkese göre değişiyor galiba Lansinoha 37.haftada başladım ve yine de yaralandı goguslerim Kantaron etki etmedi Karbonatlı su da etmedi Sutumle silip gümüş kapak kapatıyorum eh işte…yine de etki etmedi diyebilirim Garmastan pomad aldım biraz etkisi oldu …ama öyle bir vaov değil yani
Sahraninannesi Lansinoh göğüs ucu kremi var eczaneden mutlaka alın her emzirmeden sonra sürün yıkamanıza gerek yok .
Seyymmaaa Her emzirme sonrası ve öncesinde sütünden sürebilirsin göğüs ucuna benim o şekilde iyi olmuştu. Bir de lansinoh krem sürüp avent in kapaklarini kapatıyordum o da çok hızlı iyileştiriyor. Umarım bir an önce hafifler 🙏🏻