busraa59 malesefki düzelmesinin tek yolu yine emzirmek. Ama doğru emzirmek. Ben yanlış emzirdiğim için ve aynı zmanda gümüş kapak kullandım. Ben gümüş kapağa bağlıyorum çünkü bebeğim doğmadan bi kaç gün önce başlamıştım kullanmaya yara olmaya başlamıştı. Bende ağlayarak emzirdim. Ve sabah lansinoh akşam ayva çekirdeği jeli kullandım. Ayrıca göğüs kalkanı aldım süt dolduğu için nemli kalıyordu. 10 gün sonra geçti yaram