Ekk61 olabilir öyle şeyler sen kendini o duygulara kaptırmamaya çalış zamanla geçecek inan. Bebeğin bazen çok huzursuz olacak, ağlayacak, uykusuzluk hatta açlık seni en dibe itecek ama inan bitiyor, az sabır sadece. Kucağına aldığında kokla bol bol. O sana gülümsemeye başladığında sen çok güzel hissedeceksin az kalmış 💕