Merhaba kizlar,
Dogum yapali 20 gun oldu, normal dogum yaptim, dikis atildi, ilk gunler kanamam oluyodu, kanama bitince akinti oldu ama cok kotu kokuyor. Internette arastirdim, kotu koku varsa enfeksiyon olabilir yaziyor, doktora gidemedim daha. Böyle bir sey yasayan var mi??