Merhaba kızlar bebeğim dün gece feci bir burun tıkanıklığı ile yaklaşık 3-4 kez uykusundan uyandı. Dünden beridir 4 kez burnunu izotonik ile açıyorum fakat hemen geri tıkanıyor ve şimdi öksürmesi başladı. Eşim nöbette ve burda tekim. Ancak yarın götürebilirim. Be yapmalıyım ne önerirsiniz lütfen yardım edin :( 4 ayına girecek