zprensesannesii Bebeğim çok fazla kusuyor sürekli boğuluyor gibi oluyor nefesi kesiliyor genzine kaçıyor Dr reflü dedi bunu verdi iyi mi bir sıkıntısı oldu mu çünkü kısa bir sure önce bir tartışmanın altında iyi bir ilaç olmadığı yazıyordu
Bibakipcikcm zprensesannesii o ilacı bana şurup değil de hap tablet olarak vermişti dr. Pek iyi bir ilaç değil diye biliyorum. Gastrotus diye bi reflü ilacı var onu al bütçem müsait ise biz 80 liraya alıyorduk çok pahalı değil ama motillum kullanma canım