Kızlar 5 aylık kızım emmek istemiyor.bi ara sütüm azalmıştı ondan mı oldu acaba.dişi daha yok ama ısırıyor yada emzirme pozisyonu alınca kafasını geriye atıp ağlıyo.sütümün azaldığı dönem biberonla mama veriyordum ona mı alıştı ondan mı emmiyor acaba.bugün emmedi biberonla mama verdim içti