kivanccmom ben de o şekilde sağlıklı olmadığını duymuştum hangisi doğru kafalar karışık. Varsa sağlıkçı, doktor aydınlatsa bari . sabah oldu asıyı ates yoktu aksam çıktı ateşi . Calpolu kusuyor zaten tadını kokusunu sevmıyor bebe 4. Ay aşısında da küsmüştü calpolu 2 ay gecmış belki unutmuştur sever dedım oyunla falan verdım yine çıkardıii