Slm1122 Youtube da bi dr un açıklamasına denk gelmiştim,çocuk yemek yesede anne sütü almıyorsa 3 saate 1 mama vermeye devam edin eğer bu açığı yemekle kapatmaya çalışırsanız obez olur çocuk,anne sütüne en yakın mama olduğu için hala içeriğine ihtiyaç duyuyormuş,bunu duyduktan sonra bende serbest bıraktım şu an kendiliğinden bayağı azalttı mamayı.