pasaannesiyim Kızlar kurutma makinesi elektrik faturasına ne kadar yansıyor hangi marka modelden memnun kaldınız kıyafetlerinizde çekme solma yaşadınız mı kullananlar yazarsa çok sevinirim
Dtfatma pasaannesiyim ben de bekliyim burda bu hafta ben de alıcam inşallah Arçelik düşünüyorum kullanıp memnun olan varsa modelini paylaşırsa sevinirim :)
Merve87 pasaannesiyim bende bekleyim burda benimde yakın çevremde kullananların çoğu her çamaşırı atamadiklarini kıyafeti daha çabuk yıprattığını ve kıyafetlerde küçülme olduğunu söyledi oyuzden kararsız kaldım.
pasaannesiyim pasaannesiyim bide çamaşır yıkama makinem 9 kg kurutma makinesi 9 kg mu 10 kg mu olmalı
Kayraaa59 pasaannesiyim Arçelik her konuda çok memnunum ben 20 30 lira gibi bi fark yaşadım fatura da ki sık sık kullanıyorum
pasaannesiyim Kayraaa59 tam olarak arçelik modeli ne kaç kg lik kullanıypsunuz ve tenk solma v.s yaşadınız mı
Nhlks pasaannesiyim merhaba. Ben araştırıp yorumlara bakarak 2 hafta önce hoover marka kurutma mak.aldım 10 kg. Ben memnun kaldım çekme ve renk solma olmadı. Tabi uzun vadeli kullanımda renk soldurur mu bilemem. Diğer markalara göre fiyatı daha uygundu.