Mhs1407 canım biberon kullanıyor musun? Ben de üç kere yaşadım meme reddi, ilk ikisi çok ağır değildi yine uykulu anında, ayakta gezerek falan emiyordu ama üç buçuk aylıkta ciddi bir redd geldi biberonu bıraktım. Anne sütü kaşığı, kaşık biberon diye geçen bir biberon çeşidi var onu aldım. Başta çok sinirlendi asla istemedi onu normal biberon gibi tutmak istedi ciyak ciyak ağladı biberonu vereyim diye ama vermedim. Meme teklif ettim hep, emmezse çok açsa kaşık biberonla verdim. Sonunda memeye döndü. Kaşık biberondan hala nefret ediyor tabii 😅 sen de pes etme inşallah döner en yakın zamanda