Merhaba kızlar, annelerim. 4 Gün önce spinal sezaryen ile doğum yaptım. Kızlar emziremiyorum, meme ucu yok bebeğim tutamıyor memeni. Sütüm akıyor ama uç yok. Manuel sağma makinesi aldık yinede süt sağamadam beceremedim, nasıl yapacağımı bilmiyorum. Mama veriyorum bebeğim aç kalmasın diye