Miraydeveci Arkadaşlar bebegim menenjit aşisindan saatler sonra ateşi cikti 39 oldu ve ne yaptıysak düşmedi kendimizi hastaneye attık nöbetçi doktor ateş düşürücü iğne yaptirdi ama içim hiç rahat değil bu konuda düşüncelerinizi yazar mısınız 🙏