46 günlük bebeğin var sarılığı geçti kilo alimida gayet iyi. Geçen sefer doktor 3500 olmasını bekliyoruz bu haftada sizinki 3800 olmuş demişti 1 aylık aşısına gittiğimizde. Ben 2 saati gecirmiyorum beslemek için. Artık 2 aylık olmak üzere ya artık uyandirmasam sarılık olma ihtimali var mı tekrar sizce