Doruk20222 Merhaba kızlar bebeğim ishal oldu biraz huzursuz sabahtan beri ateşi yok ama birşey olur mu endişelendim neden olur ne yapmam gerekir
yumurtam Doruk20222 bazen fazladan cıvık yapabiliyorlar annesi, takip edin, 7-8 defa yaparsa o zaman ishal kabul edilir. Anne sütü alıyorsa sık sık emzirmeye çalışın
ruveydaensar Doruk20222 bazen benim kızım da aşırı sulu yapıyor 2 aylık. İnşallah ishal değildir bikaç defa daha kontrol edin siz.
Doruk20222 Betul-08 altını açmıştım su gibi yapmaya devam etti korkuyorum rota virüsü falan mı oldu diye aşısını yaptırmadık henüz
Betul-08 Doruk20222 bence normal benim bebeğimde hep su gibi yapıyor sıvı sizin bugüne kadar böyle değilsmiydi başka belirtisi var mı
Mommygirl Doruk20222 sütlü kahve veya acı yiyince benım bebekte ishal oluyor gözlemlediğim. Patates haşlaması yiyip emzirebılırsın ya da ayran içebilirsin