Meme mama gidiyorum ara ara meme reddi oldu ama sutum azdi dye fakat su ara sutum vardi bebegm 4 5 gundur asla istemiyor memeyi gece emerdi onuda birakti ve haliyle sutum azaldi.cok uzuluyorm artk birakiyor mu yaa az emdiği icin ac kalmasn de mama veriyorm .sagip verdim ilk gun 60 cc falanken smdi 10 cc cikti emmedigi için makinem da cok kaliteli degl cok çekmiyor. Bir anda kesti memeyi daha da dönmez mi nolur uardm edin emzirmeyi cok istiyordm sırf az biraz sutum olsun diye aldığım kilonn haddi hesabı yok içimde ukte kalsn istemiyorm ek gıdaya da az kaldi ek gida da mamati bırakıp anne sütü ve ek gida şeklinde ilerlicektm ama olmickmi😪😪