MinaaBartuu Kızlar lohusa korsesi aldım doğum yapalı 10 gün oldu artık taksammı dikişlerin iyileşmesini mi beklesem kullananlar varsa bilgi verebilirmi
Sgnnn MinaaBartuu ben 2. Gün taktım onun sayesinde ayakta duruyordum. Epiduraldan sonra çok bel ağrım olmuştu.
dunyaharikasi MinaaBartuu takabilirsiniz tabi ki doktorum bana hastaneden taburcu ederken takabileceğimi söyledi bende taktım ve dünya varmış dedim. Ne demek istediğimi sizde takarsanız anlarsınız. Geçmiş olsun
Nurabukan19 MinaaBartuu niye o kadar bekledin ki bende bilmiyordum 4. Gun öğrendim hemen takmaya basladim oyle ayaklandim 4 gun perisan olmusum meger. Keske ilk gun taksaydim diyorum simdi. Dikislere hicbisey olmuyor valla ben dikislerimi faln ful kapattim cok da rahat ettim
Sgnnn MinaaBartuu evet sezeryan oldum doktorum takabilirsin dedi. Bir sorun yaşamadım.doktora sorsaydınız yada mesaj atabiliyorsanız atın içiniz rahat eder hem
MinaaBartuu Sgnnn Maalesef doktorla iletişime geçebileceğim bir yer yok ama yarın takmaya başlarım bi denerim
shyu MinaaBartuu bnm dr um 15. Gün kontrole gittiğimde artık korse takabilirsin dedi. Daha öncesinde bn biraz biraz takmaya başlamıştım zaten. 3 aya kadar tak dedi hala takıyorum