Benim bebeğim de doğduğundan beri sürekli kusan bir bebek doktor kilo alımı normalse kusmasının problem olmadığını söyledi , yine doğduğundan beri hiç 10 dkdan fazla emmedi az ama sık emiyor biraz atıstırmacı bi bebek , kilo alımında sıkıntı olmadığı için biz hala hu sekilde devam ediyoruz bebeğim 3 aylık bu arada🤗