Yavrusuu 18 aylik gece beslenmesini doktor onerisiyle kesmeme ragmen nerdeyse her saat basi kalkiyor ve ben sabah ise gidiyorum 1,5 senedir kesintisiz uyku uyudugumu bilmem ama halen daha emzirmeyi kesmeyi dusunmuyorum. Bence siz de dayanabilirsiniz kendinizi motive edin masallah sutunuz de varken o kdR insan emsin de 2 sene gogsume yapisik yasasin yeter ki sutum olsun derken kesmeyi dusunmek yanlis anlamayin ama bana bencillik gibi geliyor. Tabi en iyisini siz bilirisniz umarim kolay gecer sureciniz neye karar verirseniz verin kolaylik dilerim🌸