Meri-Meri xiaomi kullanıyorum cok memnunum fırını pek açmıyorum artık. Köfte,tavuk,patlıcan biber közleme,kek,milföy,poğaça bunları da yaptım çok lezzetli oldu ayrıca bişey ısıtmak içinde kullanıyorum yada bebeğime yemek yaparken de çok kullanışlı oluyor mesela önceleri 3 5 köfte için fırın açardım şimdi onda direk kısa sürede pişiyor